Stora Planer...

Tänk om man var miljonär...vad bra det skulle vara, eller iaf just nu...tror egentligen inte man blir lyckligare av pengar, men då skulle jag kunna fixa allt jag vill på en gång med huset...fast å andra sidan, vad skulle jag då göra när allt va klart? Hmmm tåls att tänkas på....

Hur som har jag stora planer för många saker här hemma. Just nu håller Danne å hans pappa på att tapetsera i ett av rummen uppe, det ska senare bli kontor/gästrum...vi ska alltså inhandla en liten bäddsoffa (är man här får man ligga nära å kramas) och ett litet bord samt en lampa.

Nästa steg blir att göra om min garderob, den är ju inte så synlig men det blir så mycket roligare att gå in där om den är fin:) Det ska bli vita väggar eller möjligen jätte ljusrosa, "stolpen" ska bli svart med en väggdekoration. sen ska en byrå flyttas in där från sovrummet och upp med lite krokar...det ser bra ut i min skalle iaf....

Sovrummet ska bara få sig en ny byrå, en lång så vi kan ha kläder på samma ställe..tror den kommer bli perfekt:)

Fler projekt blir det, men de får nog vänta...tills den dagen jag är miljonär;)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0