Sjuuuuk...

Har gått i flera veckor och känt mig halvrisig...NU är jag helrisig...tror det är en kobo av alla konstiga sjukdomar som finns...hosta,täppt näsa, ond skalle, bubblig och illamående mage....bläää....Gick hem från jobbet vid halv 4, skulle jobbat till 18 men det gick helt enkelt inte...illamåendet blev värre, benen kändes som spagetti och jag svettades och frös om vartannat...kom hem och la mig på soffan...har legat här sen dess...känner mig fortfarande helt trött i benen som att jag sprungit flera mil, fast jag bara legat här...

Imorrn blir det till att vara hemma å bli frisk...skönt att ha tre dagar på sig...vila ordentligt och få i sig lite mat..då blir jag nog pigg....

Kast inlägg, men känner mig kassssss....

Vi hörs!

KRAM 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Det var sådär som jag och Lisa blev dagen efter att vi hade träffats. Jag var sjuk fre-mån och Lisa tor-ons. Känns som att man är helt slut. Men krya på dig gumman och vila ordentligt nu!

2010-10-15 @ 09:39:58
Postat av: Frida

Men huvva då.... Krya på dig ängeln!

2010-10-15 @ 09:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0