Lördag...

Kvar i sthlm, haft fint väder idag perfekt att vara ute å kolla på hästar:) jag har iofs bara tittat korta stunder men iaf. Jag stängde in mig på gymmet en timme och pressade mig själv till max...vilket var superskönt, det var för länge sen jag träna! Tror att dessa maskiner var ganska nya då jag kunde springa både länge och ganska fort på löpbandet utan att få ont i benhinnorna...eller vad kan det annars bero på?

Sedan blev det lunch på en kina restaurang vilket var gott men starkt,sen hade jag tänkt ta en simtur...MEN poolen var väldigt liten, full av barn med luftmadrasser och pappor som hoppade från kanten så det skvätte så mycket som möjligt! jag fick helt enkelt inte plats...inge kul att behöva parera för flygande pappor när man tänker sig en trevlig träningsstund (simtur)...bitter? nejdå...då fick jag ju anledning till att ta en låång varm dusch, kolla på tv och käka några godisbitar istället;)

För ca en timme sen tröttnade jag på att sitta och titta på hästar medan resten av gänget varvade mellan att sitta brevid mig och springa ut och kolla på fler hästar...jag fastnade framför dansfeber, vilket jag tittade ca 5 minuter på första programet..nu tycker jag att det funkar iaf...kanske inte världens bästa underhållning men iaf. Jag tänkte se "Här är ditt liv" men kände ju inte ens igen människan som var med....Betyder det att personen är okänd eller att jag är för ung och ointresserad för veta vem det är....?

Nu börjar jag bli hungrig igen...sena middagar på detta ställe, som i italien...(eller vart det nu är man äter sen på kvällarna).

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dansfeber är kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-03 @ 17:52:46
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0