Jävla skit...

Jävla skit stavas det på ren svenska!!! Jag sov aplänge imorse..under dagen har jag mått hyffsat..trodde nästan där ett tag att jag skulle vara helt frisk ikväll:)

Danne åkte på trav på em och ja bestämde mig för att lyssna på magen som skrek efter mat. Fixade lite soppa, la mig i soffan och satte på en film. Jag fixade även lite popcorn och lite godis för att fira att jag mådde bättre! heja heja!

En sked soppa senare....Ligger jag här i soffan å mår illa som fan...så länge jag inte rör på mig funkar det hyfsat..men mat och resten av mina goda tankar är juh bara att glömma!!! Får hoppas att de få skedarna jag fick i mig får stanna kvar i magen iaf....jävla skit!!!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0