Helgen...

 Kom hem för ca en timme sen efter att ha varit i ängen och tittat igenom en himlans massa kort..en del av dom fick följa med mig hem:) Nu är helgen snart över och mamma har åkt tillbaka till Jönköping...jobbigt! Mår så bra och slutar tänka när hon är här...men vi ses snart igen! Älskar dig så!

Danne är sjuk, ligger här i soffan med feber och förkyld..hoppas ja slipper bli smittad!!! Funderar på att sova på soffan inatt;) neeee min säng är för skön för det...

Nu över till nått helt annat..jag har blivit utmanad av min kära vän carita...man ska lägga upp en favorit bild och skriva 3 saker som ligger en varmt om hjärtat...ska försöka få in en bild nu....N ligger den där och jag kan bara hoppas att den ligger kvar...


Familjen den 10/6 2005 - min student och jag var då så lycklig!
Hela familjen var samlad..älskar er!!

och så var det tre saker som ligger varm i hjärtat då..
1. Familjen, även om vi är utspridda nu så betyder ni mest! Danne å chiquita ingår så klart
oxå här:)
2. Mina vänner vad skulle ja göra utan er?
3. Just nu är de vårt hus..ja älskar att vara hemma
å mysa!!

shit va svårt det va!:)
Jag utmanar nu!

* Frida
* Lovisa
* Stina
* Jessica
 
Lycka till brudar;)

Vi hörs!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Jessica

Va är det jag eller? :)

2010-10-26 @ 14:50:13
URL: http://jessicasydner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0