Helg...

Fredag och dags för helg igen, denna helg är inte lika efterlängtad som vanligt. Klart man alltid längtar till helgen, det är ju skönt att vara ledig MEN denna vecka har varit så bra och jag trivs riktigt bra på jobbet så det har lixom inte gjort mig nått att jobba. Förut var jag alltid sönderstressad och trött när jag kom hem på fredagar, hoppas det är slut på det nu!?

Man inser att man är uppe tidigt när man sätter på radion och inte ens morgonprogramen har böjat...var fortfarande sånt där nattprogram som man hör när man åker bil sent..eller i detta fall för tidigt...Jag öppnade kl 06 imorse vilket innebär att jag åker hemifrån 05.30..inte så skoj, men det är skönt att köra bil...iofs inte den tiden och inte i mörker..men då slutar man ju tidigt sen oxå:) närmare bestämt 12.30! wooohooo:)

Nu efter jobbet blev det en super snabb vända på stan, sen till mio möbler för köp av en ny lampa (eller klart den va ny...men en lampa), sen två hemliga uppdrag, sen handla mat...nu är jag hemma och GANSKA mycket fattigare!

Ikväll blir det idolmys och taco´s....perfekt fredagsmat! Just nu slappar jag i soffan efter ett utbrott på lampförpackningen...om vi säger så här kartongen är allt annat än hel och det är friggolit överallt!!! Jäkla inbrottssäkra saker det där...eller tålamodsprövande...viket jag tydligen inte hade....Hoppas Danne oxå blir nöjd...kan bli svårt att lämna tillbaka den....

Nu ska jag njuta av en tidning och lite marabou sensation - med karamellicerade mandlar och havssalt..supergod va den!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: F

åh va bra att du provat den chokladen... har tänkte göra det många gånger, men fegar ur när jag står där framför den... men säger du att den är god, då blir det den nästa gång det är dags för choklad :)

puss

2010-10-08 @ 18:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0