Chock!!!

Dagen idag har varit helt okey, dock är ja trött som en gnu nu...sitter i soffan och myser med Danne och ser på tv...dock fick myset en stor paus nu när tvärsnytt visar ett inslag om kaninslakt...herregud jag vet att de dödar djuren för att vi ska kunna äta dom (dock äter jag inte kanin!!!) men måste de visa exakt hur de går till på tv!??? Detta var mer än vad jag klarade av och jag ska aldrig i hela mitt liv äta kanin!!
Jag vet som sagt att de dödas men jag tänker helst inte på det...jag kanske borde sluta äta kött helt..men nee...bara ja slipper se detta och det är även obehagligt att se när de hänger upp å ner i taket....skit nu blir de mardrömmar av detta!!!

Vi hörs!

KRAM



                                   Sååå söt!!!

Kommentarer
Postat av: anna<33

feet synd asså jag älskar kaniner :(

2010-10-27 @ 22:25:48
URL: http://babyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0