Sjuk???

Helgen har varit riktigt toppen! Iaf för det mesta:) I fredags efter jobbet blev det ett träningspass tillsammans med Lisa:) Tycker vi fixade det riktigt bra! Väl hemma blev det god middag och slapp framför idol.

Lördagen spenderades på stan, länge sen vi var där...kikade lite..kom inte hem med nått roligare än en fleecetröja...jippi...men men det behöver jag juh iaf! Lunchen blev på nya Brasseriet på näbbtorget tillsammans med bror och hans tjej:) trevligt som sjutton..men en utmaning att snacka engelska hela tiden...kändes knas att snacka engelska med brorsan, hahaha. men han fatta vad jag sa iaf!;)

Kvällen spenderades i Mullhyttan tillsammans med Linda, Jörgen å Saga:) Vi blev bjudna på en riktigt god middag och en väldigt trevlig kväll! Kom hem sent...

Igår var vi hemma hela dagen och fick lite fika besök först blev de de trevliga sällskapet från igår och sen kom Dannes mamma på fika och sen oxå middag. Jag lyckades laga mat..vilket jag är ganska stolt över;) Gjorde en ny maträtt med kyckling som var goood:)

idag har vi haft studiedag på jobbet...vilket idag betydde föreläsningar för alla örebros förskolpersonal...det va seeeegt! Kul å träffa gamla kollegorna!:) miss you!!:) På em åkte vi tillbaka till jobbet för att planera å packa inför flytten som sker om 2 veckor!!!:) så roligt, helt nytt hus!!:)

Nu känner jag nig hängig..ond hals, hosta och ont huvud..jag hoppas de försvinner tills imorrn!!
Hoppas allt är bra med er!?

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

Ragga han hem en tjej från Hawaii?! :)

2010-11-01 @ 22:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0