Men ååå

Jag blir galen på denna jävla förkylning! Hosta, huvudvärk och trött och snorig! Ändå mår man skit på morgonen sen blir det bättre på fm och dåligt på kvällen...Detta medför ett dilemma...i fredagskväll kände jag mig dålig och tänkte att det var skönt att vara ledig två dagar till så man hinner bli helt bra...men nu sitter jag juh här två dagar senare och mår inte särskilt bra....Detta medför ångest...hur mår jag? orkar jag jobba imorrn? jag funderar fram och tillbaka..en del säger att om jag tvekar så orkar jag, eftersom jag mår halvbra...hade jag mått supermega dåligt hade jag ju inte funderat över att stanna hemma....andra delen av mig säger att jag varit halvdålig så länge nu att kroppen kanske behöver lite extra vila...så att hostan, huvudvärken och den slappa kroppen får återhämta sig...

Nu är juh den stora frågan, vilken del ska jag lyssna på??????

Idag har vi bara varit hemma hela fm och på em var vi en kortis i Vintrosa för att fika på Farsdag...nu hemma igen å jag är slut och svettas....

Får se vart detta slutar....ingen kan ju bestämma åt mig...eller? Hör av er om ni kan det!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0