....

I väntan på idol hamnade jag här....Jag är trött så egentligen borde jag sova:) Idag var det dags för öppning på jobbet vilket innebär att vara på plats kl 6, härligt...eller inte...Nu har vi flyttat och personalingången ligger lite avsides...inte alltför mysigt när man kommer först...jag hade ficklampa för att inte ramla ner i alla hål...haha (de håller fortfarande på att fixa vägen fram till dörren).

Slutade redan kl 12 vilket var helt superskönt! det blev en sväng till Mosås för att hälsa på mina sötnosar där och gamla kollegor!:) Mysigt! Blev kvar ganska länge...sen en vända till maxi för helghandling...som vanligt var det mycket folk och det blev på tok för dyrt...VARFÖR????? tycker jag håller mig till listan...iaf nästan jämt....De var bara plastpåsar och några ljus som inte stod med...och ljusen skulle ja ändå köpt imorrn så spela roll....bläää plastpåsar behövdes, tänkte vänta med och köpa det till nästa vecka;) Då blir det Ullared:) yaaay;)

Nee kanske ska sluta nu? När mina inlägg handlar om plastpåsar är det nått som är fel.....

Har förövrigt smittat ner Danne igen, nu är han sjuk....Jag fixade god mat iaf...färsk pasta med lövbiff i kantarell och konjaks sås:)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0