Mycket tankar

Idag är det en sån där äkta tänkar dag...ibland behövs dom och ibland är dom bara jobbiga...idag är det nog någon slags kombo...´sov länge, hade tänkt att åka å träna...istället blev det en film som nog var anledningen till att den här tänkar dagen blev just en tänkar dag....dels var filmen otroligt bra och tårarna sprutade, men sen så kunde lixom inte tårarna sluta rinna...jag fortsatte tänka på filmen, på pappa, på allt som händer i mitt liv just nu....det är många saker jag bara går och väntar på att få ett svar på....samtidigt så är det ju 2 av de största besluten jag måste ta hittills i mitt liv....konstigt...man ska ju gå på magkänsla...men ändå...

Jag hoppas att när jag återkommer här så kan jag skriva precis det jag hoppas och kan samtidigt få er att förstå vad jag pratar om... ;)

Vi hörs snart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Det där var lite luddigt! Eller VÄLDIGT luddigt!!

2010-05-14 @ 16:09:11
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Luddigt var det... Men kör på magkänslan den brukar ha rätt vad det än är=) Läste hos Stina att du ville ha din blogg lite piffad. Jag ska vara sjukskriven i två veckor så jag kan piffa lite om du vill =) Lite färger och idéer så kan jag göra ett förslag åt dig om du vill. Är ingen kung på det där men blogg.se är ganska enkelt om man bara fattar var i koderna man ska ändra...

2010-05-15 @ 23:05:07
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0