Bra helg!

Har haft en riktigt bra helg! Fredagskvällen tillsammans med mitt hjärta var toppen! åt en himlans god 3-rätters (!!) tog en vända runt stan och kolla på majbrasan.

Igår var det V75 på Örebrotravet. Vi var självklart där...eller självklart att Danne var där...jag var där lite grann mot min vilja, men det blev en bra dag! Jag vann dock ingenting på V75, jag hade 4 rätt....dåligt av mig! Dock var jag med i en krysstävling där jag vann 1:a pris!!! en Birka Paradis kryssning!!!! Blev överlycklig! jag brukar ju aldrig vinna nått!!! Dock var det på ett bestämt datum, så vi får se om vi kan åka eller om jag får ge bort den till någonannan.....
Danne vann 2:a priset som var presentkort på resturangen på travet, det fick man använda när man ville:)

Kvällen spenderades i Vintrosa med en god middag och trevligt sällskap! Nu är det boka å klart! Vi åker till Barcelona den 29/5 tillsammans med Dannes familj för att fira Kenth ( Dannes pappa, min svärfar) som fyller år! så gött! nu har jag verkligen nått att se fram emot! Ska vara borta lördag mprgon till tisdag kväll:) Härligt!!!!

Idag tog jag mig en rejäl sovmorgon, medan Danne åkte tidigt till Karlskoga. När jag väl bestämde mig för att gå upp åkte jag iväg och träna...nu sitter jag här...köpte med mig en tidning hem som jag tänkte läsa nu..och bara slappa...kanske blir det en glass oxå...Danne kommer väl hem och vänder..sen är det Ösk- match oxå...skulle oxå vilja följa med faktiskt....men men..det får nog bli nått annat år...

Nu slappa på ballkongen eller i soffan...får se vilket som lockar mest!;)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0