Några rader..

Några rader kan jag väl försöka prestera ihop idag:) dagen har gått ganska fort...barnen gillade vår möblering, och har lekt på hela dagen. Torsdags eftermiddagar är alltid lite halv stressiga då båda mina kollegor slutar tidigt...Hade 10 barn till mellis å även om jag fick lite hjälp av en från avdelningen brevid så var det bara jag som dög för barnen vilket blir lite stressigt...men de e bara å ta det lugnt och komma ihåg att andas:)

Efter jobbet åkte jag till Hallsberg för att hämta min kära sambo och sen tillbaka till marieberg för att köpa lite allt möjligt. För mig blev de ett par ljusa jeansleggings och en svart tunika...

Nu är jag hemma och har tittat lite på tv..nu återstår en dusch och packningen inför helgen..imorrn drar vi:) ska bli så skönt att komma bort en liten stund och släppa allt här hemma och bara få vara med varandra....

Hoppas ni får en trevlig helg!
Puss och kram!!

Ps. Blir såååå glad att ni läser å kommenterar;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0