Dåligt...

Det är ju sjukt dåligt! jag har verkligen blivit dålig på att blogga den senaste tiden...får man skylla på jobb? och att man är trött när man kommer hem....?

Hur som helst har det varit en bra vecka! jag älskar mitt jobb å gör just nu mitt yttersta för att få vara kvar längre...får se vart det slutar! Ni lär juh få veta!

Helgen består av mys ikväll, jag har lagat en riktigt god middag! JAG!!!! det blev kycklingfiléer fyllda med soltorkade tomater, fetaost och grädde till det bulgur och en riktigt god sallad med bland annat ruccolla, majs, feta å tomater:) himlans nöjd blev jag! :) Imorrn blir det till att gå på stan med min älskade mamma som ja inte träffat på evigheter!!!:) och på kvällen blir det mat, schlager, och otroligt trevligt sällskap hemma hos Fatima å Johan i Hallsberg tillsammans med alla mina pluggtjejer!!!:) love it!

Söndag blir nog lugn ev middag hos mamma. Gäller att passa på att träffa henne så mycket som möjligt nu när hon är hemma;) Älskar dig mamma!

Nää nu ska ja fixa lite innan det är dags för "Let´s dance"

Puss och kram!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0