Personalfest å andra trevligheter..

Lördagskvällen spenderades som sagt med mina kära kollegor! Vi kom alla en dry halvtimme för sent än vad det var sagt, jag tar på mig skulden! Vi skulle nämligen cykla dit tillsammans och jag hade lovat att stå för en potatissallad...jag började dock göra den alldeles för sent, därav den sena ankomsten... men väl där så grillade vi och hade en väldigt trevlig kväll, tror att klockan var runt 01 när jag la mig i sängen....jag mådde halvbra imorse om vi säger så.... Jag glömde även min kära kamera hemma så därför får ni tyvärr inte se några bilder...dock kan ni se några hos Stina (parkerarsnett.blogg.se) en lyckad kväll blev det iaf!


Idag vaknade jag seeeent! Gjorde mig iordning så snabbt som ja orkade och åkte iväg till Nattis för att umgås med henne och Frida som är här på bgesök från Luleå:) Blev en pratstund och fika:) Hoppas vi hinner ses nått mer iaf! Fick ett par rikitgt snygga skor av Frida, dock var de lite stora...jag får leva på att fötterna kanske sväller lite under sommaren och på så sätt sitter skorna kanske kvar?

Nu håller jag på och fixar och trixar här hemma och vardagsrummet börjar alltmer fyllas med flyttkartonger! :) så det är väl bara att ta sig an nästa...tycker det är svårt att veta vart jag ska börja bara....lagt ner en heldel..men ännu mer återstår juh....får kanske börja med att rensa lite?

Hoppas ni har en bra dag!?
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0