Högtider...

Jag ska vara ärlig..jag är inte mycket för det här med högtider, någonstans är det bara en press som ger ångest. Vem ska man umgås med? vad ska man göra? kan man vara på flera ställen samtidigt? osv...Det är tur att jag träffat min andra halva som känner i stort sätt lika dant! Därför valde vi idag att bara vara med varandra! och heja vilken bra dag vi fick, jag har njutit varje sekund av att bara få vara med min älskling, helt själv och inga måsten! Perfekt! Vi sov länge, åkte en snabbis till marieberg och vidare till Askersund för god glass och mys i solen vid vattnet, fiskmåsar, sol och titta på folk samtidigt som vi som sagt fick tid med varandra! Åkte vidare genom massa småställen som jag inte visste fanns. Det ser så härligt ut på landet, ni vet kor som ligger i gröngräset, hästar som står med sina nya små föl och solen som bara lyser. Sånt gör mig glad!
Detta var den bästa midsommaraftonen på länge! Jag älskar dig Danne! Du är min prins, den finaste som finns!!!!

**************************
Annars har jag just nu hamnat i en sits som jag verkligen aldrig kunde tro att jag skulle hamna i. Jag är helt plötsligt i en sådan situation där jag har läge att förhandla mig till det jag vill. Men heja vad jobbigt det är när hjärtat säger en sak och hjärnan en annan! Jag tror att jag vet vad jag vill men herregud vad det är svårt att tänka på sig själv.....jag ser det som en spännande utmaning som jag tror kan bli bra. Men först ska jag ställa lite krav och se vad som händer....men spelar det någon roll? har jag egentligen inte redan bestämt mig? Jag tror att mitt val blir bra.....Ni får veta mer om detta på måndag kväll, då tror jag att jag vet mer....då ska allt vara bestämt och klart! Tyvärr blir det nog någon mer sömnlös natt.....

****************************
Imorrn är det Lördag som kommer att kännas som söndag....Det är dags för årets första besök på Fornaboda travbana. Där kan jag säga att det är mysigt att vara på trav...iaf om det är fint väder...Picknick korgen får följa med (eller det blir väl en påse, jag har ingen korg) och filten..och denna gång även goda vänner! det ska bli roligt!
****************************
Till sist vill jag bara säga mega stort GRATTIS till våra kära vänner Carita och Fredrik som förlovade sig idag! detta har vi väntat på, och vi ser fram emot bröllopet!;)
****************************

Livet är mer än bra just nu! Jag har som sagt möjligheter! vi ska snart flytta till huset! och om en vecka har jag semester!
****************************
Massor med kärlek till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0