Bättre...

Idag är jag på betydligt bättre humör! :) Gårdagskvällen spenderades med goda vänner, god mat, massa snack och vin:) Gött!

Idag har jag och Danne varit ute på möbeljakt, tror att vi varit överallt, men heja vad kul det är att titta på nya grejer till huset. Är på jakt efter en soffa och bord..det är nog prio ett inomhus iaf...sen behövs det bland annat en grill och utemöbler...men men...hoppas på rea på sånna grejer när det är dags för vår flytt. Idag blev det lite små plock bara, men det kommer bli så bra! Gudars vad jag längtar.....

Nu ligger vi bara i soffan och slötittar på fotboll...sen blir det en god lördagsmiddag och mera mys...godis och lite popcorn kanske...

Hoppas ni har en bra helg, vad har ni gjort idag?

Puss och kram!

Frågade Danne nyss varför han älskade mig, svaret blev...."Jag vet inte" hur ska man tolka det? ;) Men men huvudsaken är ju att han gör det, och det vet jag att han gör...puss på dig hjärtat!

Kommentarer
Postat av: Frida

Låter kul att shoppa till huset... ska bli kul näst nästa gång vi kommer ner så jag får se det... :)

Vad är det för fel på er soffgrupp ni ha nu?! ska ni sälja den då eller?!



Jag o saga har lekt och picnicat i stadsparken idag, o em/kvällen har hela lilla familjen tillbringat hos några vänner med god mat och vin:)



kramar

2010-06-13 @ 00:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0