Avslutning!

Kul att ni oxå gillade de böckerna! :) visst är dom skit bra!:)

Har nyss kommit hem, vi hade avslutning på Dagis idag. Först fick mina små godingar tårta till mellis:) och sen träffades vi kl 17 i lekparken med alla föräldrar och syskon! Så mysigt! Dock var det lite regn, med vad gör det när alla är glada ändå!? Barnen (och jag och Stina) sjöng två sånger för föräldrarna det blev " jag är så glad att jag har dig" den sjunger vi varje morgon på samlingen och " En liten underlat". Det var uppskattat tror jag;) Sen blev det fika, alla hade med sig sin egen korg med bra kvällsmat:) Jag och mina kära kollegor körde på Hamburgare som blev kvar sen lunchen och lite kakor till det;) Sen blev det tipspromenad för både föräldrar och barn. Föräldrarna fick svara på våra egofrågor, för att se hur bra de lärt känna oss på ett halvår, ganska bra visade det sig....men vissa frågor va svåra! Barnen fick mest frågor om Astrid Lindgrens älskade figurer.

Vi fick var sin jättefin blomma av alla och ett fint kort till, det värmer i hjärtat kan jag säga....

Nu är jag hemma, ganska trött...kanske blir det sängen och lite läsning:)

Hörs snart!:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0