Ojojoj...

Vet inte riktigt vart jag ska börja...men ja tar det väl från början.....dagen började med ett beslut om att vara hemma från jobbet idag igen....blir så trött på mig själv och de dåliga samvetet kom så klart direkt...ont i hela kroppen, feber, genom täppt i näsan å så den där förbannade hostan....kan ju hoppas att jag blir sjuk nu och sen är de över...kanske gick ja tillbaka till jobbet för tidigt sist?

Somnade om...sen ringer mamma å väcker mig...vår älskade lilla katt som vi haft sen jag var 5 hade blivit sämre under natten..han har varit dålig ett tag men nu var de värre...eftersom han inte ätit på flera dagar å i stort sätt var de bara päls å skelett kvar av vår älskade lilla Jalle så tog vi beslutet att åka till vetrinären med honom...mamma kom å hämtade mig å kl 9.15 var vi på plats...vi fick en lååång stund tillsammans med massa tårar och massa kärlek innan han strax efter kl 10 somnade in....min älskade lilla kisse som funnits vid min sida så länge! han var alltid med mig när jag var ledsen eller mådde dåligt han var alltid med när man var glad. För mig var det först inget självklart val att vara med när han fick sprutan..MEN så gick jag igenom allt i skallen vad han gjort för mig...jag ville inte att han skulle dö själv....jag hade även ett citat i skallen som jag inte vet vart jag har läst eller hört.. men de gjorde oxå mycket till att jag ville vara med honom! " Att älska någon är att se den dö" Hoppas du sover gott nu min goding! hälsa pappa så mycket.... Massa kärlek!

Och som att detta inte vore nog så kom nästa helt sjukt jobbiga besked under eftermiddagen...Mitt lilla kusinbarn har fått en tumör i hjärnan..de är på väg till Umeå nu och jag kan bara hoppas och skicka alla mina tankar till denna super goa unge! han är 3 år.....De gör ont i mig! Tänk att dessa besked aldrig kan sluta komma till oss och vår familj och släkt....de räcker nu! lilla skrutt jag tänker på dig så det värker i hjärtat! Massa kärlek till dig oxå så klart!

Nu ska ja lägga mig igen...blir hemma imorrn oxå...ska försöka ringa till vårcentralen...känns som ena örat ska sprängas...kan vuxna få öroninflamation? Hur som hoppas ni mår bra....jag återkommer här när jag har mer kraft å lust...

Massa kärlek!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej vännen,

Usch vad hemskt att höra om ditt kusinbarn och över kissen vet jag hur ledsen du var sist det kom på tal att ni ev skulle va tvugna att ta bort. Lider med dig/er och sänder även jag en hoppets tanke till lillkillen som nu måste kämpa.



Hoppas vi kan ses snart, jag funderar på att kanske ha ett ljusparty snart igen. Du kan väl höra runt lite så bokar vi in nåt fram i mars kanske?

Vore så himmlans roligt att sammla alla, jag har ju lovat att fixa nåt ju!

Många långa kramar till sjuklingen. Sköt om dig nu och se till att bli frisk! ;)

2010-02-18 @ 17:07:39
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: Carita

Lilla gumman!

Jag tänker på dig och ger dig styrkekramar!



Klart att vuxna kan få öroninflamation, stå på dig och se till att få någon medicin.



KRAMAR I MASSOR!!!!

2010-02-18 @ 18:31:39
Postat av: Fia

Snuttan! Vi kommer alla att sakna Jalle.. Du får höra av dig om det är något, vad som hällst. Ingen ska gå igenom allt sånt här ensam så jag hoppas du vet att det finns massor med människor i din närhet som inte vill något annat än att hjälpa dig.



Jag tänker på dig!

Kram

2010-02-21 @ 12:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0