Have2have!

Hittat  en ny underbar sida på nätet..såååå grymt snygga skor!!! Take a look!!! ;)

Silversandaletter                                  Festsandaletter med silverklack
Bilden kommer från have2have.se!                              Bilden kommer från have2have.se!
Festsandaletter med strass, silver                                 Ballerinor med strass
Bilden kommer från have2have.se!                        Bilden kommer från have2have.se!





Klicka för att förstora bilden                     Klicka för att förstora bilden

 Bilden kommer från have2have.se!                        Bilden kommer från have2have.se!


Tror jag ska unna mig ett par iaf...jag säger inte vilket...vad tror ni?;)
KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

ja ost och vinkväll hade inte suttit fel...

2010-02-02 @ 17:28:43
Postat av: carita

haha det hade varit en syn för gudarna att se en hästskötare i dessa skor :)



Jag tror nr 4 eller kanske stövlarna nä jag vet inte...



Kram på dig!

2010-02-02 @ 21:18:07
Postat av: Fatima

Stövlarna hade jag nog själv köpt men jag tippar på att du vill ha nr 2 eller nr 4. Ska nog ta mig en titt på den sidan.

Hoppas du blir bättre snart, jag mår också piss. Du är dessutom inte ensam om att känna ångest över att va hemma från jobbet ;)

Många kramisar på dig sjukling!

2010-02-03 @ 10:02:15
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0