Trött....

Kom hem för ca en timme sen...jag är helt slut..började jobba halv sju imorse, fixade lite papper och grejer innan första barnet kom strax efter sju! På schemat stod de att första skulle komma halv sju...skönt med lite egentid på morgonen och hinna fixa med sånt man inte hinner annars....Slutade halv två och åkte direkt till mitt nya jobb:) Satt och pratade med mina blivande kollegor, fick schema och gick runt och tittade. Allting känns bra! Börjar inse att vi kanske kommer behöva fylla ut med en bil till i detta hus...(haha nu kan jag skriva hus och mena hus) Hur som så fick jag inte världens roligaste schema men det skulle antagligen läggas om i november....kändes som det blev vääldigt lååånga dagar och då skulle nog en bil till behövas så Danne kan åka på sina intressen och sånt på kvällarna utan att behöva sitta hemma å vänta tills jag kommer hem....hmmm tåls att tänkas på...

Nu håller jag på med maten (chilikassler med ris) inväntar Danne som snart kommer hem med de sista ingredienserna:)...antingen är tåget sent eller så är det mycket folk på Maxi...Det regnar i sidled oxå så har väl en genomblöt Danne när han kommer....

Nu kommer han:) ser honom genom fönstret, han ser blöt ut... :)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Frida

dopförslag:



stjärna på himlen

en champagne/vin som ska lagras tills hon/han blir 18.

aktier

en fin tavla, som inte är barnslig utan fin o intresann, färger/mönster



2010-08-17 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0