Tidigt..

Gårdagen blev låång så när jag äntligen kom hem på kvällen hamnade jag i soffan och rörde mig inte förän det var dags att förflytta sig till sängen....

Idag började jag tidigt vilket oxå betyder att jag slutar tidigt!!!! skönt! Tog en super snabb vända till marieberg för ett hemligt uppdrag sen vidare till stan för att lämna in nycklarna till lägenheten! När jag gick ut därifrån ville jag verkligen göra glädjeskutt för att jag är så glad att jag slipper den där lägenheten nu! Jag slipper oxå griniga kärringar (ursäkta uttrycket) fast en av dem som jobbar där ska ha massor med beröm för att hon är såååå trevlig! de va hon som tog emot nycklarna och tydligen saknades en (??) men hon sa bara "Vi glömmer det och låssas att vi inte vet nått om det" Tycker ja var snällt med tanke på att de andra två inte direkt är gudsänglar!!!

Hemma nu och har intagit soffposition....borde väl röra på mig lite men varken lusten eller orken finns...Kändes bara skönt att komma hem tidigt å bara få vara...även om den där lilla djävulen av ångest gnager i min skalle..."Du borde träna" "du borde dammsuga" osv....

Ikväll blir det nog makaroner och köttbullar:) Tycker att det är fruktansvärt underskattat! Gott som tusan är det! Och gör Danne dessutom stuvade är det ännu godare!

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0