Tack!

Börjar med att tacka Lovisa för att du skrev vad ville läsa om:) jag ska fortsätta med allt det du skrev! Mer eller mindre iaf;)

Idag hade vi som sagt studiedag, gav inte mig så jättemycket men trevligt att umgås med mina underbara kollegor utan barn för en gångs skull:) Va på Ikea en sväng och käkade lunch...efter jobbet kom min älskling och hämtade mig och så åkte och fixade lite små saker samt handla mat. Nu ligger jag i soffan med ond hals och en väldigt täppt näsa...trött i kroppen...bläää! Men men har man varit hemma i 5 veckor så är det verkligen en bakteriebomb när man kommer tillbaka till verkligheten...Hoppas att det bara blir en extrem kortvarig förkylning...min plan är nämligen att vara frisk imorrn:) tror ni att jag lyckas!?

Vi hörs!

KRAM

P.s middagen idag bestod av kebab:) D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0