Söndag

Mådde lite bättre imorse..men nu är jag helt färdig...kan bero på att vi varit ute och jobbat i trädgården hela dagen! helt galet vad vi jobbat...började med att rensa ogräs, och fixa bakom vårt förråd där vi ska ha lite ved och lägga marksten sen...så det behövdes krattas och fixas....sen på em kom svärföräldrarna och hade med sig en häcksax så vi kunde börja klippa ner häcken...så vi satte igång med det....det tog sin tid kan jag säga...herregud...Danne klättra upp på stegen och klippte och jag krattade och krattade...sen skulle allt ner i sopsäckar....Vi blev klara för idag för bara en timme sen...Vi har en den kvar men det får vänta till veckan...nu har vi båda kolapsat i soffan...längtar till sängen men orkar inte gå dit...hehe...

Känner att dagens jobb har tagit på de få krafterna jag hade...nu är näsan helt täppt och skallen värker.... :( bara å hoppas på att det hjälper med sömn, imorrn är det dags för jobb igen och alla barn och vuxna är tillbaka från semester, så imorrn blir det fullt ös igen....känner jag mig så här får det nog bli bilen till jobbet...trots den korta cykelturen.....

Vi hörs!

KRAM  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0