Lycka:)

Jag är (eller kommer att bli) en väldigt glad, lycklig och framför allt stolt fadder till lilla Saga Maria Carlsson!!!! Jag är så glad och förvånad;) att ni valde mig, det är en stor ära och jag ska göra mitt yttersta för att Saga ska må bra och försöka ge henne så bra råd jag kan genom livet:) Jag är hedrad, Tack Linda och Jörgen för att ni tror på mig!

Jag vet redan nu att jag kommer älska denna unge mer än vad jag trodde var möjligt...lilla Saga! Du gör mig glad!



Vi hörs!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Frida

Så kul! Och glad blir jag för din skull.

Och Linda & Jörgen, ni kunde inte valt en bättre fadder :)

2010-08-01 @ 20:00:10
Postat av: Linda

Du kommer bli en jättebra fadder... det vet jag. Du är en kanon bra vän och kommer bli en lika bra fadder till Saga. Kram på dig. "Saga säger hej till Tant Siri"

2010-08-01 @ 20:35:22
Postat av: Stina

Till Elisias faddrar har jag sagt att de måste hjälpa till med att baka till kalas och dop, ge extra dyra present samt vara barnvakt så fort man behöver dem! Bara så att du vet vad du ger dej in på ;-)

2010-08-01 @ 20:47:24
URL: http://parkerarsnett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0