Inte riktigt med...

Insåg ganska snabbt efter att jag skrivit det förra inlägget med rubriken "konstigt" att jag egentligen aldrig skrev vad det  var konstigt.....Det jag tänkte på var att jag verkligen inte har något intressant att skriva längre...på semestern så kunde jag juh berätta vad som hände, men nu då? Jag gör juh i stort sätt samma sak jämt...går upp, jobbar, kommer hem, lagar mat och ser på tv...vad tycker ni att jag ska skriva om? Vad vill ni veta??? Ska ja fortsätta blogga?

Idag när jag kom hem rensa jag kylskåpet sen kom Danne hem och jag tvingade med honom på en promenad (tillsammans med mig alltså) eller tvingade va väl att ta i..han var rätt så lätt att få med sig idag:) Kom hem och trodde att jag skulle få köra en riktig övertalning om att han skulle göra stuvade makaroner till mig...även här blev svaret " ja det ska jag nog kunna åstakomma" herregud vad har hänt tännkte jag;) hehe älskar dig hjärtat!

Nu på kvällen har vi varit ute och fixat i trädgården, Danne klippte gräset och sen kom han och hjälpte mig och rensade en himlans massa ogräs...under några gammla vedbitar hittade Danne en lite ödla:) Först såg vi bara svansen så vi trodde som hastigast att det va en orm...alla som känner mig vet vilken rädsla jag har för ormar..så jag backade  och backade sen så var det juh bara en söt liten ödla som tur va:) Vi hittade även hans döda kompis vilket va mindre roligt....

Nu ligger jag i sängen och ska snart sova...imorrn är det studiedag som gäller...känns väl så där vi ska inte göra så mycket vettigt...Är själv på min avdelning så jag får planera med mina kära grannar istället:) 

Vi hörs! ( skriv vad jag ska skriva om!!!)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Skriv om hur kär du är, hur snälla dina kollegor är, vad du gör för roliga saker och så lite skvaller på det...och förresten vad du lagar för mat är alltid bra. Kram till dig världens bästa Siri!!!

2010-08-13 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0