Imorrn

Sov tok länge idag, antar att det blev lite sent. Höll på med datorn alldeles för länge och när jag väl la mig kunde jag inte sova utan låg och funderade på allt mellan himel och jord.

Under dagen idag har vi tagit en cykeltur, sen hem och vände och vidare till marieberg kollade på ytterdörr, färg, handfat m.m.m.m jag köpte ett nytt linne:) och lite blommor hem. Dels en lite större som fick bosätta sig utanför dörren och sen 3 st att ha inne...jag ska visa omvärlden att jag visst kan ta hand om blommor......

Nu är finns det en ugnspannkaka i ugnen och vi ska snart äta:) jag är väldigt väldigt hungrig! Ikväll gäller det väl att försöka somna i tid då det är dags för jobb igen imorrn! Jag tycker att det känns riktigt bra! jag hoppas att "mina" små barn har saknat mig lika mycket som jag saknat dom! För jag har verkligen saknat dom...ska bli mysigt med lite kramkalas imorrn:)

Hoppas ni har haft en bra söndag!?

Vi hörs!

KRAM

De där citaten kommer nog bara ibland...dock inte idag.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0