Hmm

Så var det Söndag igen och regnet öser ner utanför fönstret, Jag har bakat både en sockerkaka och en blåbärspaj till fikat i em då Linda, Jörgen och Saga kommer på besök:) Danne fixar och trixar...ska jag vara helt ärlig har jag inte en aning om vad han gör, mer än att jag hör att han håller på med verktygslådan:)

Kände mig lite nere nu på fm men det är på väg att gå över...Sista semesterveckan går vi in på imorrn sen ska man tillbaka till jobbet några månader för att se byta jobb senare i höst, det ser jag faktiskt fram emot annars hade jag juh inte tagit det;) fast jag kommer sakna mina goa dagsiungar så de kommer värka i hjärtat!

Nu ska jag ta fram em påse bullar och gå å kika vad Danne gör egentligen:)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer
Postat av: frida

gu´va fika du fixar... ska ni äta ihjäl er ;)

Blåbärspaj blev jag toksugen på nu... kram

2010-08-01 @ 13:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0