..........

Alltså jag är sjukt dålig på att komma på rubriker till mina inlägg...konstigt att det ska vara så svårt...

Idag tvingade vi oss upp i hyfsad tid...jag var svintrött eftersom att jag inte kunde somna igår/natt....Jag tror det beror på alldeles för mycket popcorn på alldeles för kort tid.....:(

Hur som idag har vi varit en snabb sväng på Vingåkers factory outlet...jag hittade ingenting som vanligt. Danne däremot hittade ett par jeans som verkligen var rikitgt snygga på honom!:)

Nu är vi hemma igen, det kommer snart en gubbe som ska instalera larmet, så vi lovade att hålla oss hemma...inga tjuvar ska ta sig in här inte!

Katten är ute på äventyr och jag hoppas att hon kommer in snart å visar att hon lever...

Vi hörs!

KRAM

"Jag var rädd för kärleken och byggde upp känslomässiga hinder,men du tog dig försiktigt förbi dem..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0