Efterlängtad helg...

Äntligen fredag och denna helg är efterlängtad...jag är trött. Imorse bestämde jag mig för att ta lite sovmorgon så det fick bli bilen till jobbet och sova hela tio minuter längre...hmm borde inte göra ngn skillnad men det spelar ingen roll..idag ville ja va lat.

Kvällen består av ett besök på travet, denna gång på resturangen så det kan bli lite roligare...det är gott å äta lixom...fast det jämt är biffar på det där stället...Nu har de tydligen ställt en tv på varje bord, vilket gör att jag kan kolla på den om ja tröttnar! Vem kom på den briljanta idén???:)

Danne skulle snart komma hem så blir det en sväng på marieberg innan...gissar att han ska ha nått nytt till imorrn när han ska ut å slira......För min del imorrn ska ja träffa mina tjejer! Först ska ja å kristin till marieberg för shopping och på em/kvällen kommer Linda och linnea...då bli det grillning och massa snack.

Mer detaljer får ni efter helgen:)

Vi hörs!

KRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0