Blandat...

Usch och fy vad det är mycket blandade känslor i mig nu...jag känner mig glad, ledsen,förvirrad, ångest,trött, ilska...allt på en gång i en väldigt konstig kombination...

Igår va min älskade bror här på middag, kan säga att det var väldigt trevligt men herregud vad det värkte i hjärtat och tårarna tryckte i ögonen...känns så konstigt, han flyttade till Lund igår för massa plugg! vilket är jätte jätte roligt! Mamma är numera i Jönköping vilket oxå är jätte roligt! Men herregud vad jag saknar dom! Det känns konstigt så klart när vi bott tillsammans i stort sätt  hela mitt liv, eller iaf haft varandra nära! Vi var så tajta i vår familj (och är fortfarande men inte på samma sätt)  självklart är detta en omställning, för min del inte till det bättre även om jag vet att vi alla tre är lyckliga, men jag saknar er så det värker i hjärtat ibland! Jag saknar även min älskade pappa....Jag älskar er alla så mycket!

Idag blev det en lång dag på jobbet, slutade kl 16 men då var det APT hela kvällen...jag kom hem för ca en timme sen, hamnade här...känner mig som sagt lite off..känner ingen mening just nu med vissa saker..men ja hoppas det kommer att bli bättre...men när den delen blir bättre finns det extremt många jag kommer att sakna....jag har en väldigt jobbig brottningsmatch med mig själv...jag vet att jag egentligen gör rätt..men alltför ofta kommer de vågor av tvivel....

Nu ska ja gå och fixa nått att äta...macka och juice tror jag det får bli:)

Vi hörs!

KRAM återigen behöver jag mååånga tillbaka....


Kommentarer
Postat av: Jessica

Usch vad tråkigt att ha sin familj långt borta :( Jag har också några jag saknar, bla min mormor. Men jag försöker ringa henne ett par gånger i veckan, då känns det lite bättre ialla fall. En STOR Kram

2010-08-23 @ 20:38:21
URL: http://jessicasydner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tusen kramar ängeln! :)

2010-08-23 @ 21:27:02
Postat av: Carita

Kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram!!!!

2010-08-24 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0