bläää

Grinig och trött, ja det är nog de bästa orden för att beskriva mig just nu....mest trött tror jag...känns så i benen...ni vet som när man va liten och hade växtvärk, så känns det! Borde sova tidigt ikväll med andra ord....

Jobbat som vanligt idag..slutade vid halv fyra och cyklade hem...städade, tvättade och plockade ur diskmaskinen...Tycker att Danne kan stå för maten idag..men ha sa bara "Nää det tänker jag inte göra, jag vet inte vad jag ska laga" nehe vet jag det då?? Men nu är han i köket iaf så får väl se om vi får i oss ngn mat..annars blir jag väl ännu mer grinig.... :(

Knackade nyss på dörren! Första gången sen vi flyttade hit som det knackade utan att vi redan visste om att ngn skulle komma...Men de var bara fiskbilen...de åker visst runt och kommer hit var annan månad och då kan man köpa alla sorters fisk..och räkor...de kommer från Norge. Har smakat deras räkor en gång och de var himlans goda, men lite dyra så idag blev det inget...kanske nästa gång. Men om man är dålig på att laga mat med fisk så hade de tydligen massa recept på hemsidan...kanske ska kolla in det och sen eventullet köpa den fisken ska ska va i nästa gång de kommer....om jag känner mig rik då ;)

Nu har jag ingen aning om vad ja ska göra..men har inget mer att skriva...

Vi hörs!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Frida

men å perfekt.. önska att det kom en fiskbil här också... kan vara värt att lägga pengar på en gång i månaden.. en God Färsk fisk, levererad till dörren dessutom :)

2010-08-19 @ 21:33:18
Postat av: Linda

HaHa, det var han som köpte våran gamla soffa. Han skulle ha den på kontoret. Han var norrman och ägde och körde fiskbilen. Tror de har en hemsida om man vill kolla in den. tror det var fiskbilen.se helt enkelt.

2010-08-19 @ 21:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0