5år...

Länge sen jag skrev ett ordentligt inlägg här...som jag lovade igår så kör vi på nu:)Känns som att det har varit en tuff vecka och helgen är efterlängtat:) I tisdags slutade jag tidigt och åkte till stan för att städbesiktiga lägenheten och träffa Nattis! Städningen gick så där..då det klagade på de mest larvigaste grejerna..men fine! jag fixade det...typ torka av en lampknapp och en dörr såg smutsig ut om det var väldigt mycket ljus på den....

Efter de gick vi en sväng på stan, jag har fixat en doppresent till Saga;) ååå vad jag hoppas att detta blir bra!

Onsdagen va en låång dag, men det hände inget speciellt...förutom att städtanten hade varit där igen och var fortfarande inte nöjd..så vi får åka dit i helgen...igår var det jobb och kvällen bjöd på en trevlig kräftskiva! jag åt mest räkor men gott är det. jag och lisa gjorde förövrigt snygg entré...hade köpt en Loka som vi skulle dela på, när jag öppnade den sprutadet det loka överallt...jag blev blöt (och många andra oxå) och sen smakade min macka päron....Hur som blev det en superbra kväll med trevligt sällskap. Jag kom dock hem tidigt runt 22 för idag Fredag skulle jag upp och öppna...

Idag då, slutade kl 13 och drog då till marieberg för att återigen fixa naglarna...jag ringde i måndags och fick då tid idag för att göra det gratis, perfekt! Är något mer nöjd nu, men det är inte bra! Så jag kommer inte gå tillbaka dit, det är en sak som är säker!

Det speciella med idag är att jag och Danne varit tillsammans i hela fem år! (Känns iofs som längre) men men...köpte fina blommor till honom på vägen hem..rosor och lite grönt till:) Nu väntar jag på att han ska fixa sina fina blommor och sätta de i en vas, men de verkar gå segt...kul att ge honom blommor...;) Ikväll ska vi nog ut och äta..vet bara inte vart är...La pampas har juh himlans god potatisgratäng, Minga har oxå god mat...snacka beslutsångest...eller kanske dagens I-landsproblem...

Nu kanske jag ska ta en dusch och fixa till mig lite för kvällen...vill ju att han ska komma ihåg varför han varit tillsammans med mig så länge;)

Vi hörs!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0