sjuk?

Jobbat idag, och snart är arbetsveckan över igen!? Har en ond hals och känner mig trött...ändå trotsar jag kroppen (dum som jag är) och åker å tränar...mår iofs inte sämre nu efter så det kan inte ha gjort ngn skada;)

Hoppas verkligen på att må bättre imorrn, upp och hoppa tidigt å öppna, sen slutar jag iofs tidigt och sen på kvällen är det kalasdags för några kollegor:) Ska bli trevligt, om jag orkar mig dit. Men en stund borde jag väl palla:)

Danne kommer snart hem å tar hand om mig! Han har lovat mig ugnspannkaka med glass;) gott och bra för halsen....

Grattis Frida på din dag! Hoppas den blev bättre och bättre;)

Sist men absolut inte minst så vill jag Säga ett mega stort grattis till Linda och Jörgen som idag på fm fick sin efterlängtade lilla dotter!!!! Är så glad för er skull! Ta hand om er nu alla tre!

Nu dags för soffan...hoppas ni mår bra!?
Bamse kram å massa kärlek
från mig:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0