Onsdag...

Rätt skön dag...var ute på jobbet på fm, gudars vilket härligt väder..ingen sol direkt men det var varmt och skönt ändå...kändes riktigt tråkigt att gå in för att äta lunch då barnen lekte så bra och grävde i sandlådan! Tog mig en promenad på rasten..sköööönt! men var svettig och trött när jag kom tillbaka..hehe...imorrn tror jag det får bli vårjackan...

Hade stängning idag..vilket innebär att jag slutar 17.30...min kära kollega Stina har alltid flyt och de sista barnen går tidigt så hon kan sluta tidigit...jag har aldrig flyt...MEN IDAG så! äntligen....sista barnet gick 16.50...sköönt....missförstå mig rätt...jag älskar mitt jobb, men är inte mer än människa och jag tycker att det är skönt att komma hem en stund tidigare ibland!
Åkte till Hallsberg för att hämta min älskling och sen vidare till Vintrosa för att hämta sommardäcken...ingen hemma där så det gick snabbt. Hem å käka...ja värmde rester från igår och Danne ville inte ha nått....inser nu att jag fortfarande är hungrig så kanske får det bli en macka....;) jag skulle nog kunna leva på bara hårda mackor....gött!

Till helgen väntar en göteborgsresa med min bästaste Kristin! Det ska bli såååå bra!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du och Kristin får en toppen resa med mycket shopping och fint väder :)

2010-04-08 @ 18:53:45
Postat av: Linda

Hoppas du och Kristin får en toppen resa med mycket shopping och fint väder :) kram kram

2010-04-08 @ 18:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0