Måndag

Kom hem igår kväll från en underbar tripp i härliga Göteborg! Kom dit runt lunch i lördags låste in väskorna på centralen och sen var det shopping som stod på schemat! Så här efteråt kan jag ha lite ångest för allt nytt jag kom hem med...men men...är det shoppingresa så är det!

Detta kom jag hem med...

* Svarta jeans
* Nya skor (svarta och vita typ Converse)
* Vår jacka (svart med knappar)
* Nattlinne och underkläder
*Sminkväska (rosa, liten, söt från face)
* Randig topp (Som en polkagris)
*Randig topp med en rosett på ena sidan ( svart å vit)
* Tunnika ljusgrå
*Mjukisbyxor (svarta)

Känner på mig att det var nått mer, men kan inte komma på vad det var....Hur som så kostade faktiskt det dyraste av dessa 400kr...jackan hittade jag på Stadiums barnavdelning:) Men den är snygg jag lovar!

Efter all shopping i lördags gick vi till hotellet..väl där kände vi hur sjukt trötta vi var..verkligen skitont i benen och ryggen...så slappade en liten liten stund innan vi gick ut igen för att käka..blev en italiensk resturang och det blev så klart pasta! Smarrigt! Kom tillbaka till hotellet....satte på oss mjukisbyxor, la oss till rätta, käkade godis och kollade på tv! Såå gött!

Söndagen vaknade vi vid halv nio, upp å käkade frukost, och sen checka ut och ut på stan igen! Shoppade lite grann..( några av grejerna på listan där uppe köpte jag på söndagen). Käkade en god lunch och sen började vi dra oss mot stationen och tåget hem....

Kom hem till Örebro strax före 19. Då gick jag direkt till Nattis som fyllde år! Fikade lite, sen hem å packa upp och visa Danne allt nytt:) han gillade allt!!!

Idag har jag jobbat som vanligt:) Har tidiga Måndagar...skönt å sluta tidigt när det är sånt här väder..dock sitter jag inne å skriver ett månadsbrev till föräldrarna och ska fixa de sista flodhästarna. Ikväll blir det träning med Nattis, Step styrka ska vi pröva på...får se om jag överlever....

Kom ett brev på posten idag...handskrivet till Danne, ett litet kuvert med nallar och hjärtan på...ska jag bli orolig????ska bli intressant när han kommer hem å öppnar det...Fattar noll...vi har varit tillsammas i snart fem år, men nu kommer ett gulligt brev, eller iaf ett gulligt kuvert....hmmmm.... nejdå jag är inte svartsjuk....;)

Nu snart dags för mellis....
Puss och kram!


Typ sånna här..men inte märket..och så är dom inte lika "grova":)



Sminkväskan, den rosa blev min! Kristin köpte den blå:)

RACE MARINE G EMUDDEN JKT S10 BLACK
Typ min vårjacka...eller så är det den...

Fick ni lite smakprov iaf...kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0