Götet imorrn!

Gudars vad jag är trött...vaknade kl 04 imorse...med en ond mage...tog några alvedon..men kunde inte somna om...typiskt när man inte började förän kl 9...men men så är det ibland...

Jobbade till 16, då kom min kära mamma och Pelle för att hämta mig, tog en sväng på marieberg och en fika där..handlade och åkte hem...kom hem för någon timme sen..duschat och börjat packa inför göteborgs resan imorrn! Ska som sagt åka med Kristin:) Vi ska ta det lugnt, shoppa, äta god mat och bara umgås! underbart!

Nu ska jag fixa lite käk och slå mig ner i soffan...Min älskade sambo är ute med jobbet ikväll:(

Hoppas ni får en bra fredagskväll och en trevlig helg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0