Brevet...

Fått en del hintar om att brevet som kom på posten var taskigt gjort...för er som inte vet var det från mig...jag skickade det från Göteborg för att visa att jag tänkte och älskade honom! Hade absolut ingen baktanke för att få veta om han hade någon annan eller göra honom nervös. Min enda tanke var att gå in på villovägar för att han inte skulle fatta att det var just från mig, vilket jag lyckades med! NOG OM DETTA....allt är ju frid och fröjd nu...


Tror att det är allergi på gång nu...hes som en kråka (eller är det ngn annan fågel?) och hosta..inget halsont och bara lite snor i näsan...men det känns som allgerig..trött är jag oxå...men då är det ju vår iaf!gött!

Underbart väder idag, blev att vara ute på jobbet både för och eftermiddag, en promenad på rasten och en joggingtur ikväll....

Nu ska jag börja dra mig mot sängen!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0