tungt..

Just nu känns de tungt...läste d här på na.se  http://na.se/nyheter/2.2503/1.565470 och d kändes väldigt jobbigt...så ja bröt ihop direkt och känner mig ledsen å rädd...

Jag är arg oxå för att ingen kan ge mig svar..de kan vara glutenintolerans lika väl som de inte behöver vara de...nehe men kolla upp de då för fan...och jag har tok ont på vänster sida precis under revbenet speciellt på kvällarna...vad är de?och vad gör man åt de...? Jag vill fortfarande ha en ny röntgen men de e tydligen onödigt och enligt den senaste läkaren så har jag juh träningsvärk..

Jaja jag får låta bli mat som innehåller gluten då...fast ja själv egentligen inte tror att de e de..men de är väl bäst att låta bli..men jag vill hellre tro på Mickael som mer tror på giftiga bakterier och obalans i kroppen....men vem ska man tro på när allting är så här...???

Nu ska ja försöka sova...rädd och ledsen är de rätta orden just nu...

Godnatt..
Kram

Kommentarer
Postat av: frida

men siri, det va ju länge sen du sa till mig att du skulle prova vara glutenfri, det tar ju mer än ett par veckor innan man märker om det är det eller inte. ett par månader iaf... du kan inte fuska om du ska kolla det...



och så ska du inte ta allt du läser på så stort allvar, tidningar förstorar upp allt, se svininfluensan bara...

2009-09-16 @ 22:36:07
Postat av: frida

men eftersom en tror det och en annan inte, verkar det ju som om ingen riktigt vet, så då kanske det kan vara värt att hoppa gluten, du blir ju knappast sämre av det. speciellt när du oroar dig så fort du ser en sån artikel, då har du ju en sak mindre att oroa dig för iaf...

2009-09-17 @ 15:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0