Stolt...

Igår kväll satt jag här vid datorn och läste massor på olika sidor om glutenintolerans...japp nu kan ja allt! och ingenting stämmer med mig...men men så nu på morgonen ringde jag till mag-tarm kliniken igen och ja va sten hård...jag ifrågasatte allt hur mina blodprover har sett ut och om ja har järn eller näringsbrist. För till mig har alla sagt att blodproven ser bra ut vilket de inte skulle ha gjort om ja inte tål gluten...de stod även överallt att för att kunna avgöra om man har glutenintolerans så måste man göra en sk tunntarmsbiopsi vilket inte är gjort och man skulle absolut inte börja käka glutenfri kost innan en ordentlig utredning har gjorts..vilket ja inte tycker att de har gjort....så nu känner ja mig lite stolt att ja läste på å ställde de mot väggen...Nu fick ja en ny tid och ett nytt besök...Gör de sen en ordentlig undersökning och kommer fram till att de e så, ja då tar ja de..men ja tar de inte när de bara chansar och säger att vi provar ett halvår och ser om de blir bättre...när de INTE ens vet om de e så...

Nog tjatat om de...idag ska ja ut till marieberg med Fatima! Vi ska shoppa lite, käka lunch och diskutera vår uppsats lite grann iaf...;) De blir bra de. Sen måste ja hem å tvätta, köra mammi till tåget och så blir de ev fotboll ikväll...inte bestämt om ja vill följa med eller ligga hemma å kolla på idol å käka chips:)

Puss och kram å hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Fatima

God morgon vännen,

Jag tycker det var strongt av digg att ställa dem mot väggen. Bra där!! :D

Jag blir så fundersam att sjukhuset inte tar ditt magont på allvar med tanke på att det faktiskt finns väldigt allvarliga sjukdomar som relateras till just magområdet. Fy skäms på dem!!!

Vi ska i alla fall ha en super bra dag i dag, ses snart.

Kram kram

2009-09-18 @ 09:43:21
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra Siri!!!! Stolt jag blir över dig nu...

Kramar

2009-09-18 @ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0