Namnsdagsbarn...

15 September = Siri dagen:) så idag har jag alltså namnsdag...inget märkvärdigt alls men tja lite skoj:) det är en hemma dag idag..plugg och lite mer plugg....fast egntligen har de inte blivit så mycket plugg...har letat förskolor och ringt å pratat med en iaf om vi ska göra våra intervjuer och observationer där, tyvärr visste de inte om de passade men ja skulle ringa tillbaka på fredag....hoppas hoppas hoppas vi får napp snart!Så att vi bara kan sätta igång sen vecka 42...vore juh toppen!

De är även en måilla dag idag...ingen hit alls...och kramperna har varit många idag...men ska väl inte klaga när de va ett tag sen ja hade så här många på en dag...så de e väl bara att gilla läget. Danne ska göra min favoriträtt ikväll så jag hoppas att magen vill ta emot lite mat då...

Läste att Patrick Swazye har gått bort...han hade samma skit sjukdom som min älskade pappa. Även Patrick dog alldeles för ung..endast 57 år gammal....Jag minns honom mest från dirty dancing som man har sett några gånger, inte minst minns man den himla bra filmmusiken:) som "time of my life"...R.I.P

Nä nu ska ja läsa lite andra bloggar och sen blir de nog lite tv-tittande....Kan någon skicka över lite motivation till att plugga så vore ju inte de helt fel....men de kommer väl...

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

F*låt vännen.. grattis i efterskott =) hoppas du hade en bra dag och att du fick i dig mat .. vad blev det för gott ?



ja du .. tänk på alla nyttiga kunskaper du kommer få lära ut te kidsen när du är klar hihi ...bra va ? nu fick du väl nya krafter hahaha.. kommer icke på någe bra att säga men jag vet att du kommer fixa det här .. skönt sen när du är klar =)) Sköt om dig och glöm inte att ta lite pauser emellan pluggandet ..Kram

2009-09-16 @ 14:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0