Jag är kär...

Sov länge idag...sen var det dags att gå upp och plugga...för nu är den tuffa hösten igång...antagligen de tuffaste hösten någonsin...men vi kan juh hoppas på att de även blir den roligaste!? Framåt em åkte jag till fatima i Hallsberg och vi gick igenom vad vi vill och inte vill med vår C-uppsats i höst. Tror att vi kommit en bit på vägen. Vi är ett bra team och de känns toppen! Vi har massor att göra i höst massor att skriva men framåt i december tror jag iaf att vi kommer ha kontroll och vara nöjda. Vi kommer fixa detta! Måste bara påminna oss om det undertiden!

Vid femtiden hoppade jag in på Dannes jobb och sen drog vi vidare på husvisning. Japp de är nog min nya kärlek. Gillade huset,tomten och läget! Det är ett stort steg de där med hus så visst ska vi tänka igenom det ordentligt! men nu känns de iaf som att de här verkligen skulle kunna vara nått...ska tillbaka på Lördag för en visning till...får se om jag känner samma sak då....

Hoppas att ni har haft en bra dag!? Nu ska jag lägga mig i soffan å käka någon macka och sen se finalen av " So you think you can dance" de blir toppen de:)

KRAM!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej,

Jag fick svar från Catrin ang uppsatsen (läs svaret på din FB inkorgen!

Vad kul att huset var bra! Det är kärlek man ska känna, då är det som det var för oss, kärlek vid första ögonkastet! Det ska liksom kännas rätt i hela kroppen när man går runt i huset.

Bra att ni kan åka å tita även på lördag. Ett tips, ta med er mamma eller någon annan som kan vara era kritiska ögon! Man har själv svårt att vara kritisk när man förälskar sig ;)

Vi ses snart, kram!

2009-09-03 @ 07:28:55
URL: http://misssnoopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0