Ingen bra rubrik...

Igår var jag i plugget hela dagen..seg dag! tur att jag har mycket trevliga klasskamrater:) Och så var de någon slags mässa igår så de fanns gratis godis lite här å var...de borde de ha oftare så att man kan hålla sig vaken på trista föreläsningar....

Kvällen spenderades med min Danne käka middag och tog en promenad. sen blev de idol och slapp i soffan....

Idag då...jo jag ska läsa en himla massa....de e mitt mål för idag..ikväll ska jag till mamma å käka middag och kolla på fotbollen med brorsan:) Danne åkte till Skåne imorse för att titta på ngn häst...jag tjatade in i de sista om att få följa med..men de fick ja så klart inte....surt....

Just nu är jag nyfiken på vad de ska byggas utanför vårt fönster...de river ett gammalt hus som mest sett ut som ett kråkslott...hoppas på parkering...hehe vill inte ha ett hyrehus där för då kommer man få grannar som ser rakt in..de e trist...

Nee sätta igång med läsningen kanske...? Ingen lust,...

puss och kram!

"When you think I loved you all I can, Im gonna love you a little bit more!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oroa dig inte för bygget .. ni ska ju flytta snart hihi ;)..

jag ska osså se på fotbollen ikv och bara ta det lugnt... imorron ska jag jobba till fyra ..jobbigt när man inte är van att gå hela dagar S Btw Fin textrad på slutet! Kram vännen/ T

2009-09-09 @ 16:11:04
Postat av: Anonym

hur gick det med huset?

/frida

2009-09-10 @ 11:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0