Hmmm

Dagen började med ett besök på medicinmotagningen på sjukhuset....efter de har jag mest varit arg...Ny läkare idag igen vilket innebär att man får berätta hela historien en gång till....hon fortsätter med att säga att de inte finns nått att göra åt mina symtom som det är just nu...och att jag ska fortsätta äta glutenfri mat. Jag sa till henne att de inte spelar någon roll vad jag äter för jag får ont iaf  även om ja äter mat utan gluten! Hon sa att de kanske är nått jag missat som de faktiskt är gluten i...isf är det gluten i ALL mat....Hon fortsatte att trycka och känna på magen och frågar om jag brukar träna...jag ba ibland..tyvärr inte så ofta då jag inte har någon ork i kroppen eftersom jag antagligen inte får i mig tillräckligt....hon fortsatte med att säga att jag kanske har ont för att jag gjort nått på träningen och sträckt mig eller gjort nått med musklerna! JA TJENA!!!! då får man säkert ont VARJE gång man äter och det sitter kanske inte i ett HALVÅR eller???
Jaa som ni kanske förstår så finns de en viss irritation i mig just nu....

Efter besöket åkte jag hem å läste lite i en bok som va helt ok...alltså pluggbok...sen somna jag en timme så den kanske va lite seg trots allt;) Vid halv två blev de en promenad för att hämta bilen som va inne på service...och herregud det va jobbigt...tänkte inte att de va så långt..men de tog ca 1.5 timme att gå....så ja va blöt i svett när ja äntligen kom fram..sen körde jag hem och gick å handla...sen en ganska kall dusch!!!:)

Nu ska vi snart käka...Danne gör stuvade makaroner å köttbullar! mums!
Hoppas allt är bra med er!!!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0