Hemskt!!!

De senaste gångerna jag har varit på fotboll är de någon som fått åka ambulans till sjukhuset, igår va de en kille som fick åka till sjukhuset, dock inte i ambulans! men ändå...nu sitter vi å tittar på trav och de va ett tag sen jag kollade på de faktiskt så i ett lopp börjar en häst halta för att några sekunder senare ramla ihop...loppet avbryts och de är massa folk inne på banan och försöker hjälpa denna fina häst "Immenso November" Sen blir de reklam...när de kommer tillbaka säger dem att de har tråkiga nyheter...då har den stackars hästen dött.....

Jag vet knappt vem hästen va men att den va fin vet jag och att de är sjukt otäckt när sånt här händer..antagligen så brast något blodkärl eller så kvävdes han...men de kan jag juh inte veta....hur som väldigt otäckt! De va iaf skönt att han fick dö snabbt så att han slapp lida..men herregud vad fort de kan gå...Tur att jag bara såg de på tv för hade ja varit där hade ja börjat grina...de va nära ändå...



Immenso November längst fram med Ludde i sulkyn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0