Hemma

Idag sitter jag hemma och pluggar...har läst ganska mycket och skrivit ner lite tankar...men gudars vad trist de e....Idag känner jag mig iaf lite gladare, de känns lite bättre men de onda på vänster sida är fortfarande jobbigt...men men...kanske ringer ja imorrn och pratar med Micke i köping igen..han lyssnar och säger vad han tycker och tänker vilket är mycket bättre än läkare på Usö som tror på träningsvärk...och visst jag kan absolut sluta käka gluten MEN under den månaden ja inte käka nått med gluten så hade ja minst lika ont om inte mer..så nee ja tror fortfarande inte på att de e de..men men ja kan ha fel...

Men de e klart att när man har haft ont i 7 månader så börjar man bli jävligt trött å grinig på de mesta...om man är läkare borde man väl vilja hjälpa patienter tills man hittar felet och inte bara säga att de går över och har de inte gjort de om ett halvår så kan vi ju kanske göra en ny röntgen då...så jaaa jag är inte världens solstråle just nu...jag är orolig och rädd och ibland ledsen...men är de så konstigt.....? vad vet jag..

Nu lite tv tittande..
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kramar

2009-09-17 @ 18:14:07
Postat av: Carita

kram här också!

2009-09-17 @ 21:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0