Freeeedddddaaaagggg!:)

Tjoolahopp idag är det äntligen fredag igen, denna vecka har ändå gått ganska snabbt och ja ligger bra till med läsningen...tur de...ni vet att jag är planeringsmänniska och vill gärna göra allt på en gång...blir ja klar tidigt till ett seminarie så börjar ja med nästa för att slippa bli stressad sen...konstigt eller ej vad vet jag...?

Igår eftermiddag var det återigen dags att klippa av lite hår:) Det är något som jag inför varje klippning ser fram emot..de e alltid spännande att se hur de blir...även om de oftast inte blir någon drastisk ändring...samtidigt som jag gillar att sitta där i stolen är de samtidigt de värsta som finns....Man sitter där i en stol med strålkastar-lampor i anisktet och glor på sin egen spegelbild...Helt ärligt så känner jag mig aldrig så ful som när jag sitter där...ansiktet ser fruktansvärt runt ut och tittar man tillräckligt länge ser man både dubbelhaka och fet hy....man ser även hur sjukt oplockade ögonbryn man har och de ser ut som att man har hår i hela ansiktet...De värsta är nog nör när man suttit där ett tag och man inser att de faktiskt är jag...då vill ja helst bara gå...men men nu efterhand så tycker jag att de blev ganska bra:) Lite kort...men de växer ju ut...

Nu håller jag på å tvättar och kom nyss hem från verkstan där jag hämtade bilen...de fick även bli en mc donalds lunch idag...de e ju ändå fredag...haha...

Ikväll kanske de blir en sväng till Vintrosa, eller så stannar vi hemma å myser.....skulle behöva städa å handla oxå inför imorrn, men de kan vi göra imorrn...haha lätt att skjuta upp saker...men bara de blir gjort så är juh de bra...

nee tvättstugedags nu..hoppas allt är bra med er!? trevlig helg!



"You´re everything i need and more"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Siiiri =) du skulle juh lägga upp bild på hur det blev L ... men det vart säkert supersnyggt ...!



Ha det bra i helgen ... bamsekram / T

2009-09-11 @ 16:16:02
Postat av: Fatima

Hej,

Jag känner igen mig! Man tycker frisörerna borde skaffa förvridna speglar som gör så man ser super duper ut istället! Man har aldrig varit så pluffsig som hos frissan ;)

Vi ses vid lunch

kram

2009-09-14 @ 07:46:03
URL: http://misssnoopy.blogg.se/
Postat av: Anonym

nu har jag läst ut boken, man får grina lite i slutet... fint men hemskt...läs den!

2009-09-14 @ 11:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0