Torsdag kväll...

Kom hem från plugget vid 15 tiden..tog en lugn em framför datorn och en lååång varm dusch...gudars vad jag älskar att duscha..kan stå där i värmen hur länge som helst å tänka på de ena och de andra....

Ikväll har jag haft myskväll med mig själv...blev massa tända ljus, lite käk, lite godis å en filt framför tv:n...tittade på några vänner avsnitt på dvd innan de va dags för vänner på tv:n:) sen blev de "mammas pojkar" på 4:an och till sist lyxfällan...."mammas pojkar" är hur sjukt som helst..men ja jag tittar ju på de så....men herregud..vem är det som kommer på alla konstiga program?

Nu ska jag bara surfa runt lite mer å sen är det dags att sova..imorrn väntar Marieberg med Fatima!:)

Puss, kram och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0