Sthlm

Nu sitter jag här uppe på ett fint hotell i huvudstaden, har nyss varit nere och käkat frukost jag älskar hotellfrukost...(eller vem gör inte det?) men idag fick jag inte i mig så mycket som jag ville...hehe de blev hårda mackor, lite frukt, apelsinjuice och en pannkaka:) mums! jag skulle kunna käka pannkakor hela tiden...de e super gott!:)

Igår kväll var de hästauktion för hela slanten, sjukt obekväma stolar så man fick gå upp å gå ibland för att inte känna sig alltför stel..hehe...efter de blev de en väldigt sen middag typ vid 23 tiden....väldigt sen!!!!somna som en stock...

Nu skulle Danne och Fredrik åka iväg och hämta en till kille och jag och Carita ska snart ta en promenad för att kolla in lite affärer som ligger här runt omkring...vi är alltså inte mitt inne i stan..utan på Scandic infra city som ligger på vägen ut mot arlanda...

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Fatima

Hej vännen,

Jag tipsade ju om Arlanda stad....åkte ni inte dit? De har ju sjukt mycket kläder och annat fint. Saknar dig, ses snart.

kram

2009-10-03 @ 21:43:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0