Plugg...

Gårdagen bestod av plugg,plugg,plugg och skratt och trevligt sällskap! var i hallsberg hela dagen hos Fatima! Vi fixade klart vårt arbete och sen satt vi mest å snacka..:) Framåt kvällen kom även lottis:) Fatima skulle ha underklädesparty! jätte trevligt! och de räckte med att vara tre..vi sprang runt å provade massa olika saker! Jag köpte ett jättefin bh och fina trosor till plus en jätte häftig baddräkt som jag antagligen aldrig kommer använda...men ändå! billigt å bra är va de va!! :)

Hostan kom tillbaka ordentligt igår kväll och idag är jag genom förkyld med en väldigt jobbig hals! är ganska täppt å har nästan ingen röst! Behöver ha tillbaka den nu!!!Ikväll ska ja ändå orka mig iväg först till halssberg för att hämta Danne och sen vidare på hus visning! Hoppas att de e nått att ha!!!:) Vill flytta nu nu nu!!!:)

Nu ska ja försätta läsa ett arbete som vi ska opponera på, på fredag...så de gäller att vara påläst!
Hoppas allt är bra med er och att ni slipper höstförkylningen!!!:)

KRAMMMM


Kommentarer
Postat av: Carita

Du får inte skoja så där...... jag skickar ett sms med kontonr.

Ses på lördag!!

Kram

2009-10-08 @ 17:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0